Marketing automatizáció és a teljes vásárlói út a MiniCRM-ben

A marketing akkor lesz hatékony a cégednél, ha átlátod a folyamatokat

CRM marketing
divider

A marketing folyamatok nagy része is a MiniCRM-be van bekötve, például innen indítunk email kampányokat és follow-up emaileket is küldünk. Marketing szempontból gyakorlatilag nincs olyan projekt, amit ne tudnánk CRM-ben megcsinálni: ez a marketing gépezetünk központi idegrendszere.

A Speak nyelviskola tulajdonosa
A Speak nyelviskola tulajdonosa

Marketing eszköz a jobb eredményekért

Hosszú az út, míg egy érdeklődőből vásárló lesz – és ezen az úton bárhol elveszíthetitek.

A MiniCRM-ben a teljes vásárlói utat átláthatod, és így az esetleges hibák is felszínre törnek

Hozz döntéseket adatokra támaszkodva

Az online marketing annál sokkal bonyolultabb, hogy érzelmekre hagyatkozva költsd a pénzed.

A rendszer megmutatja, melyik kampány megy jól, melyik kevésbé, ezért máris megalapozottan dönthetsz.

Mindenki
egy irányba húz

Ne hagyd, hogy a marketing- és az értékesítőcsapat macska-egér harca elrontsa az eredményeket.

A CRM-nek köszönhetően átlátják majd a közös, nagy célt: az ügyfélszerzést.

A középpontban:
az ügyfél

A MiniCRM-ben minden az ügyfélről szól. A marketing ezért nem egy önálló, elszigetelt terület a rendszeren belül, hanem az ügyfélszerzés és -kezelés szerves része.

Így dolgozik majd minden kolléga a leghatékonyabban.

line illustration

A piacvezető, magyar CRM

2000

ügyfél idehaza és
Romániában

14év

folyamatos fejlődés

Személyre szabott

megoldás és árazás

Bármilyen cégmérethez

nyújtunk megoldást

Magyar nyelvű

rendszer, magyar ügyfélszolgálattal

Automatizált marketing CRM-ben a teljes ügyfélúton

CRM marketing robot illustration

A figyelem felkeltése

Hozz létre olyan kampányokat, amik tényleg hatnak. Kövessétek a MiniCRM-ben az egyes hirdetések és platformok teljesítményét, hogy a lehető leghatékonyabb legyen a leadgenerálás.

Hitelesség kiépítése

Zökkenőmentes rendezvények, hibátlanul működő ügyfélszolgálat, egységes kommunikáció. Mindegy, mivel építenétek a hitelességet, a CRM-rendszer mellettetek áll.

Kapcsolatfelvétel

Igazán jó jel, ha egy érdeklődő felveszi veletek a kapcsolatot. Hogy a lead ne vesszen el, egy teljes értékű, bárhonnan hozzáférhető adatbázisra van szükség: mint amilyen a MiniCRM.

Leadgondozás

Az érdeklődők szeretik a törődést: ha minden a megbeszélt időpontban történik, és mindig képben vagytok a helyzetével, sokkal nagyobb eséllyel lesz belőle vásárló. A MiniCRM automatizmusaival ez gyerekjáték.

Értékesítés

Támogasd az értékesítőid munkáját a MiniCRM-mel! Egyértelmű lépések szerint, rendszerben dolgozhatnak, ami számukra is könnyebbséget jelent – a cégnek pedig nagyobb bevételt.

Utánkövetés

A meglévő ügyfelekkel is foglalkozni kell, hát még az elveszett érdeklődőkkel. A CRM-es adatbázisban különféle ügyfélszegmenseket hozhattok létre, hogy mindenkivel személyre szabottan foglalkozhassatok.

Folyamat megismétlése

A MiniCRM, mint marketing eszköz segít, hogy minden alkalommal ugyanolyan profi szolgáltatást nyújthassatok. Elég egyszer kitalálni a folyamatot, és onnantól már a rendszer vezeti a kezeteket.

divider

Hozd ki a legtöbbet online marketingedből CRM-mel

automatization icon

Automatizmusok

A marketing működhet olajozott gépezetként! A MiniCRM automatikusan kiosztja a feladatokat, kiküldi a megfelelő e-mailt vagy SMS-t. És ez csak egy kis ízelítő az automatizmusokból.

reports icon

Riportok

A Facebook megy jól vagy a Google, esetleg a hírlevelek hoznak sok érdeklődőt? A MiniCRM-nek hála mostantól pontosan tudni fogod.

email icon

E-mail sablonok

Küldj igényes, profi e-maileket, amik mobilon is hibátlanul működnek. A Stripo szerkesztőben több ezer előre telepített sablon vár.

tasks icon

Feladatok

Feladatok, határidők, kapcsolódó dokumentumok, checklistek, bevont kollégák – minden a MiniCRM-ben, betonbiztosan.

integrations icon

Integrációk

A MiniCRM-et összekötheted Facebookkal, Gravity Forms-szal, webshoppal vagy a naptáraddal. Mint egy igazi marketingközpont!

divider