Marketing automatizáció és a teljes vásárlói út a MiniCRM-ben
A marketing akkor lesz hatékony a cégednél, ha átlátod a folyamatokat
Marketing eszköz a jobb eredményekért
Hosszú az út, míg egy érdeklődőből vásárló lesz – és ezen az úton bárhol elveszíthetitek.
A MiniCRM-ben a teljes vásárlói utat átláthatod, és így az esetleges hibák is felszínre törnek
Hozz döntéseket adatokra támaszkodva
Az online marketing annál sokkal bonyolultabb, hogy érzelmekre hagyatkozva költsd a pénzed.
A rendszer megmutatja, melyik kampány megy jól, melyik kevésbé, ezért máris megalapozottan dönthetsz.
Mindenki
egy irányba húz
Ne hagyd, hogy a marketing- és az értékesítőcsapat macska-egér harca elrontsa az eredményeket.
A CRM-nek köszönhetően átlátják majd a közös, nagy célt: az ügyfélszerzést.
A középpontban:
az ügyfél
A MiniCRM-ben minden az ügyfélről szól. A marketing ezért nem egy önálló, elszigetelt terület a rendszeren belül, hanem az ügyfélszerzés és -kezelés szerves része.
Így dolgozik majd minden kolléga a leghatékonyabban.
A piacvezető, magyar CRM
ügyfél idehaza és
Romániában
folyamatos fejlődés
megoldás és árazás
nyújtunk megoldást
rendszer, magyar ügyfélszolgálattal
Automatizált marketing CRM-ben a teljes ügyfélúton
A figyelem felkeltése
Hozz létre olyan kampányokat, amik tényleg hatnak. Kövessétek a MiniCRM-ben az egyes hirdetések és platformok teljesítményét, hogy a lehető leghatékonyabb legyen a leadgenerálás.
Hitelesség kiépítése
Zökkenőmentes rendezvények, hibátlanul működő ügyfélszolgálat, egységes kommunikáció. Mindegy, mivel építenétek a hitelességet, a CRM-rendszer mellettetek áll.
Kapcsolatfelvétel
Igazán jó jel, ha egy érdeklődő felveszi veletek a kapcsolatot. Hogy a lead ne vesszen el, egy teljes értékű, bárhonnan hozzáférhető adatbázisra van szükség: mint amilyen a MiniCRM.
Leadgondozás
Az érdeklődők szeretik a törődést: ha minden a megbeszélt időpontban történik, és mindig képben vagytok a helyzetével, sokkal nagyobb eséllyel lesz belőle vásárló. A MiniCRM automatizmusaival ez gyerekjáték.
Értékesítés
Támogasd az értékesítőid munkáját a MiniCRM-mel! Egyértelmű lépések szerint, rendszerben dolgozhatnak, ami számukra is könnyebbséget jelent – a cégnek pedig nagyobb bevételt.
Utánkövetés
A meglévő ügyfelekkel is foglalkozni kell, hát még az elveszett érdeklődőkkel. A CRM-es adatbázisban különféle ügyfélszegmenseket hozhattok létre, hogy mindenkivel személyre szabottan foglalkozhassatok.
Folyamat megismétlése
A MiniCRM, mint marketing eszköz segít, hogy minden alkalommal ugyanolyan profi szolgáltatást nyújthassatok. Elég egyszer kitalálni a folyamatot, és onnantól már a rendszer vezeti a kezeteket.
Hozd ki a legtöbbet online marketingedből CRM-mel
Automatizmusok
A marketing működhet olajozott gépezetként! A MiniCRM automatikusan kiosztja a feladatokat, kiküldi a megfelelő e-mailt vagy SMS-t. És ez csak egy kis ízelítő az automatizmusokból.
Riportok
A Facebook megy jól vagy a Google, esetleg a hírlevelek hoznak sok érdeklődőt? A MiniCRM-nek hála mostantól pontosan tudni fogod.
E-mail sablonok
Küldj igényes, profi e-maileket, amik mobilon is hibátlanul működnek. A Stripo szerkesztőben több ezer előre telepített sablon vár.
Feladatok
Feladatok, határidők, kapcsolódó dokumentumok, checklistek, bevont kollégák – minden a MiniCRM-ben, betonbiztosan.
Integrációk
A MiniCRM-et összekötheted Facebookkal, Gravity Forms-szal, webshoppal vagy a naptáraddal. Mint egy igazi marketingközpont!